Ey bro-ccoli, time to train!!


Tillbaka till framtiden blir verklighet med Nike´s nya träningsdojjor Hyper Adapt. För mig har det varit verklighet länge med mina kardborreband. :D Haha springer jue på barnavdelningen och shoppar jag.
 
Okej, det är inte exakt den samma modellen som Marty McFly hade på sig i filmen men funktionen är densamma. Tack vare ny teknik och innovation kan skon snöra dina skor åt dig. En liten sensor bak på skon känner utav när din häl är på väg ned och då tightas skon till. Sedan så finns det jue ytterligare två knappar på sidan som man kan trycka på för att snöra åt hårdare och släppa på snörningen.
 
Undrar vad prislappen blir på dom?! :O Det kan jue jag fundera på. ;) Under tiden så promenixar jag i mina gamla träningsdojjor. Tror att det är dags för ett nytt par nu. Min rygg säger det så det är bäst att lyssna.
 
Även om jag för det mesta går med näsan i vädret. Älskar himlen!! Och det vet dom som följer mig på instagram (zuzibuz) Där serverades det en dubbel regnbåge plus efteråt heavens on fire. :P

Kommentera här: