Hoppas det går bättre

 
för mig att sälja delar utav alla dessa böcker än det var att köpa och få hem mina nya träningsdojjor. Dom har åkt över hela Sverige fram och tebax tror jag. Och jag som kund har fått ringa runt och jaga efter dom. :P Men nu så är dom i min ägo med mitt namn på till och med. Kanske skulle ha köpt Under Armours nya annars som loggar allt man gör.
 
Fast idag på promenixen så åkte stövlarna på. All snö som har kommit, och kommer ner smälter så stora sjöar utav vatten. Svetten rann allt lite på gymmet också, och nu näsan tror jag. Det killar och jag nyser som en galning!! Kanske har blivit dammallergiker. ;) Vad som kördes idag var biceps och triceps. Har även avverkat ben och rygg sen sist jag skrev.
 
Nu så ska jag försöka att ta tag i projekt böcker. Har gått med i ett par facebookgrupper för köp och sälj i Karlstad med omnejd. Men har inte en aaaning om vad jag ska ta för pris på dom. :D Och är det någon som är intresserad över här så bara hojta till. Det är mest deckare, thrillers och fantasy som det handlar om. En och en annan träningsbok också tror jag.

Kommentera här: