En dag på gymmet

 
Är man träningsskadad när man vill ha ett sånt här ställ hemma att hänga kläderna på oxå?! Lite av mina tankar på gymmet. :D Kanske tur att dom stannar där och att jag har köpt boken Hjärnstark. För igår så tror jag alla sorters människor tränade. Eller ja?! ;)
 
* Först så lyckades jag med att nästan boxa till en pt i magen vid utåt rotation av axeln (lite av min rehab varje träning)
* Sen undrar jag om att slänga hantlarna i golvet är dropset haha. (min ironi och humor jag vet)
* Äldre herre stönade så högt så jag funderade på om han sista stund var kommen här i livet.
* Ett par bråkade, eller i alla fall argumenterade väldigt högt om hur mycket vikt och hur övningarna skulle utföras.
* I omklädningsrummet så trodde jag en tjej stod och stretchade. Men det var visst en speciell vinkel för att plåta rumpan. Kanske tur det var just där hon gjorde det om man säger så.
 
Så den som säger att det är tråkigt att träna har fel säger jag. :P

Kommentera här: