Trender

 
inom sport- och streetmodet. Den överlägset trendigaste färgen på mässorna var gammelrosa. Mest för tjejer, men ofta även för killar och färgen finns lika mycket på kläder som skor. Där ser man, jag är inne (i dubbel bemärkelse haha) för en gång skull då då. ;)
 
Nu ställde jue inte Adidas, Nike och Puma ut i Berlin, men det gick ändå att se vilka trender som gäller på sneakers. Den absolut tydligaste är premiumsneakers i avskalad design och riktigt fina material. Visserligen Adidas som jag har på fötterna, men gillar (sport)modet nu. 
 
Den sportiga trend som syns i streetmodet är träningsjackor i retrostil. Den trenden gör också att märken som Ellesse, Fila och Champion är heta hos streetfolket. Tillsammans med outdoor är cykel den hetaste inspirationskällan för streetmodet just nu. Det syns i tryck på t-shirts.
 
Jag har annars hittat en sweatshirt i burgundy som jag vill ha. Även det Adidas, men 900 kronor är lite väl saftigt tycker jag. Får hoppas på rea och bra rabattkoder!! Pappa får en fin tisha i morgon dock, dax att fira hans födelsedag. Grattis i förskott Mr BMW!! :D

Kommentera här: