Efter flera mail

  

så lägger jag nu ut översikten på teatersalongen från förra året så länge... Har tyvärr inte fått någon ny ännu så bry er inte om mina "bingolottoduttar"... Ni har från rad 5 och bakåt att välja mellan... Nu ser ni jue i alla fall hur det ser ut där inne... Jag säljer av rad 5 och 6 först så vill ni ha längre bak i nuläget så kontakta Medborgarhuset... Detta för att vi inte ska råka att sälja dubbla stolar...

Edit: Ny oduttad bild tack till Magnus Branzén som har minne... :)

https://cdn2.cdnme.se/cdn/6-2/241595/images/2009/sida2_40945849.jpg

Kommentarer:

1 Matilda:

Attans att det innehåller sånt! Annars hade jag definitivt provat!

2 Susanne:

Matilda - Ja det är synd att det ersätts med sådant... Men det är jue mycket för att drycken ska hålla sig och inte bli förstörd på en gång... :P

3 Magnus Branzén:

Du kanske kan använda den oduttade varianten du postat i bloggen förut? http://zuzibuz.blogg.se/2009/march/sm-i-athletic-fitness-2009.html

4 Susanne:

Magnus Branzén - God morgon! Tack! Det hade jag alldeles glömt bort... :)

5 Adam:

Hej! Jag skulle vilja boka två biljetter till helgen om det är möjligt?



Mvh Adam

6 Susanne:

Adam - Hejsan!



Visst är det möjligt... :) Ditt bokningsnummer blir 110 och det blir 200 kronor... Om du hinner så pengarna är inne innan fredag på pluskonto 427 02 81-1 så uppge bokningsnumret plus SMAF10 och ditt namn... Biljetter fås sen på plats i kassan...



Mvh

Susanne

7 Adam:

Grymt, det fixar jag. Är platserna ok?



Mvh Adam

8 Susanne:

Adam - Det är bra platser som du fick... På rad 6 nästan i mitten... :) Rad 4 och framåt är för domare och media osv...



Mvh

Susanne

9 Adam:

Låter kalas! Undrar bara vilken bank det handlar om?



Mvh

10 Susanne:

Adam - Det var en bra fråga... :D Det är SKKF's plusgiro... Men hinner dom se pengarna till i morgon dag nu tror du?! Betala cash till mig i kassan istället så blir det inga problem...



//Susanne

11 Adam:

Okej bra och tack!



Mvh

12 Susanne:

Adam - Vassego! Vi fixar det vettu... :)

Kommentera här: