Extra aktiv

 

Effektiv under stress och aktivitet... Men jag ska jue gå och lägga mig nu... Fungerar den inte då tro... Fast jag far jue som en helikopter i sängen... Bra att det inte är någon % i den i alla fall då... ;) Ett annat plus är att den är greppvänlig och i plast... Går med andra ord inte sönder när min näve får för sig att tappa greppet... :D

Idag (igår ser jag nu) så har jag i alla fall fixat klart mitt lån så nu så äger jag min lägenhet... Fick till och med ner räntan lite till och det tackar vi för... Så nu så är det bara lite smågrejer kvar som ska fixas med själva bostadsrättsföreningen som vi har bildat... Ska bli så skönt när allt är klart så att man vet vart man står pengamässigt... :P

Och missa nu inte att boka biljetter till SM i Athletic Fitness!!

Kommentarer:

1 toves träningsblogg:

ja herre gud ja :) man blev verkligen glad..

jag vill också åka och kolla på SM..

2 Susanne:

Toves träningsblogg - Ja tänk att så lite kan göra så mycket... :)

Det finns biljetter kvar än ifall att om du kan komma och titta...

3 Pia:

Alltid kul att få ner räntan! =)

Man kan pruta med bankerna... =P



4 Susanne:

Pia - Ja inte fel alls... Hade prutat innan själv men nu så prutade dom åt mig oxå... :)

5 Chrisada:

Wow super site! Thanks :) I have you bookmarked now.

Kommentera här: